Out Worn Shoes - Mestika Melara | Power of Rhythm

Out Worn Shoes - Mestika Melara


Pernahkah kau fikirkan
segalanya berubah
tika kau lafazkan cinta
Bila kau pergi jauh ku rasa
malam ku tanpa bintang yang terang

aku hanya menyepi
kelam yang tak pasti

Biarkan aku yang terluka
berdiri tanpa dirimu
mungkinkah aku yang terleka
menyatu hati kita berdua

Irama tak semerdu
yang ku nyanyikan dulu
hanya aku yang tahu
tidak ku duga kau yang mendusta
terdampar aku dalam gelita

tiada erti nya lagi
ku undurkan diri

Biarkan aku yang terluka
berdiri tanpa dirimu
mungkinkah aku yang terleka
menyatu hati kita berdua

Hujan rintik membasahi bumi (yang tak tenang)
Layu bunga tak kusedari (gelap kusam)
Redup senja pun berganti

Pelangi terbentang
Bagaikan kita

Dimasa dulu
Biarkan pergi tanpa bicara
Langkahku yang keras kaku
Yang kejang
Bisu

Aku tak mengerti
Apa yang kau cari
Semua hanyalah mimpi
Aku tak mengerti
Apa yang kau ingin
Mengapa mestika melara

(source : http://youtu.be/Ms8-vThzeb0)

0 comments: