Faizal Tahir - Sampai Syurga (acoustic) | Power of Rhythm

Faizal Tahir - Sampai Syurga (acoustic)


ku membenarkan jiwaku
tuk mencintaimu
ku persembahkan hidupku
tuk bersama kamu
dan diriku...untuk kamu
belum pernah kumerasai begitu

semua itu telah berlalu
harapan ku palsu
dan mungkin hari yang satu
terus ku tertunggu
dihatiku..masih kamu
belum pernah ku ingin terus menunggu

aku lemah tanpa kamu
ku ingin mu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik
tuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya satu
hanya kamu

ku membiarkan hatiku
tuk merinduimu
ku menghamparkan sakitku
tuk tatapan kamu
bersamamu...harapanku
hilang dlm terang
yang membutakanku

dan segalanya yang ku ada
ku berikan semua
untuk dirimu saja
ku mahu dirimu, bahagia tuk selamanya
biar sampai syurga
aku mununggu cinta darimu
agar ku sempurna

namun aku tetap aku
yang terbaik tuk diriku
hanya satu

aku lemah tanpa kamu
kuingin mendampingiku
aku fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya kamu......

aku lemah tanpa kamu
ku ingin mu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik
tuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya kamu

(source : http://www.justsomelyrics.com)

0 comments: